Produktový a Account Delivery Manager [Czech Republic]


 

$ads={1}

Hledáme do našeho týmu nového kolegu, který by byl zodpovědný za koordinování a poskytování služeb zákaznické podpory v rámci SLA, komunikaci se zákazníkem, spravoval práce a interní procesy se zaměřením na poskytování profesionálního a efektivního supportu pro zákazníky.
Dále získaval a analyzoval požadavky od zákazníků, odborně konzultoval a navrhoval řešení pro zákazníky spolu s cenotvorbu svěřených služeb a řešení. Job offer information- Proaktivní získávání a analýza informací od zákazníka směřující k návrhu tvorby produktů
  • Odpovědnost za uvedení svěřené technologické linie prostřednictvím produktů a služeb
(analýza, projekt, ceník, právní vztahy)
  • Provádění odborné podpory pracovníkům obchodu a zpracovávání nabídek SLA pro zákazníky
  • Zodpovědnost za plnění podmínek vyplývajících ze servisních smluv
  • Management servisních smluv (SLA), supportního zakázek a subdodávek
  • Příprava a kontrola procesů zákaznické podpory
  • Pravidelné schůzky se zákazníky + SLA reporting
  • Kontrola a zlepšování kvality poskytovaných služeb supportu
  • Realizace průzkumu typu "Desk Research" ve svěřených oblastech
  • Management servisních partnerství
  • Úzká spolupráce s technologickými partnery a marketingovou komunikací s cílem vytváření
marketingové podpory
- Plnění pokynů příslušného nadřízeného souvisejících s charakterem práce Personality assumptions and skills- Zkušenost na podobné pozici v oblasti IT služeb/delivery minimálně 3 roky
  • Znalost AJ na profesionální úrovni (alespoň úroveň B2)
  • Znalost principů řízení IT podpory
  • Znalost metodiky ITIL (certifikace výhodou)BenefitsPoskytujeme širokou škálu výhod s možností přizpůsobení dle vlastních potřeb. Práce s námi vám dává příležitost využívat výhod, jako jsou:

  • práce pro stabilní, středně velkou a zavedenou slovenskou společnost s rodinnou atmosférou
  • kariérní růst
  • služební automobily pro obchodní účely
  • finanční podpora v životních situacích
  • poukazy na dovolenou
  • Multisportovní karta
  • plně placená anonymní terapeutická sezení
  • možnost placeného dobrovolnictví ve vámi vybrané organizaci
- DDS - Zdravotní balíčky
  • rozpočet na HW a SW a mnoho dalšího..Information about the companySpolečnost Soitron je středoevropským integrátorem, který působí na IT trhu více než 30 let. Svým klientům nabízí produkty a služby v oblasti robotizace a automatizace procesů, internetu věcí (IoT), IT infrastruktury, komunikačních a cloudových řešení, IT bezpečnosti, služeb, outsourcingu, IT poradenství a aplikací. Soitron Česká republika je členem skupiny Soitron Group, ve které pracuje přes 800 mezinárodních odborníků a sdružuje profesionální týmy na Slovensku, v České republice, Rumunsku, Turecku, Bulharsku, Polsku a Velké Británii. Nabízí jedinečné zkušenosti v oblasti IT a možnost profesionálního růstu v mezinárodním prostředí.

Type of employment:
Full Time, Self employment

Workplace:
Praha

Start of contract:
ASAP

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال