$ads={1}
Hledáme do našeho týmu nového kolegu, který by byl zodpovědný za koordinování a poskytování služeb zákaznické podpory v rámci SLA, komunikaci se zákazníkem, spravoval práce a interní procesy se zaměřením na poskytování profesionálního a efektivního supportu pro zákazníky.
Dále získaval a analyzoval požadavky od zákazníků, odborně konzultoval a navrhoval řešení pro zákazníky spolu s cenotvorbu svěřených služeb a řešení. Job offer information- Proaktivní získávání a analýza informací od zákazníka směřující k návrhu tvorby produktů
- Plnění pokynů příslušného nadřízeného souvisejících s charakterem práce Personality assumptions and skills- Zkušenost na podobné pozici v oblasti IT služeb/delivery minimálně 3 roky
Dále získaval a analyzoval požadavky od zákazníků, odborně konzultoval a navrhoval řešení pro zákazníky spolu s cenotvorbu svěřených služeb a řešení. Job offer information- Proaktivní získávání a analýza informací od zákazníka směřující k návrhu tvorby produktů
- Odpovědnost za uvedení svěřené technologické linie prostřednictvím produktů a služeb
- Provádění odborné podpory pracovníkům obchodu a zpracovávání nabídek SLA pro zákazníky
- Zodpovědnost za plnění podmínek vyplývajících ze servisních smluv
- Management servisních smluv (SLA), supportního zakázek a subdodávek
- Příprava a kontrola procesů zákaznické podpory
- Pravidelné schůzky se zákazníky + SLA reporting
- Kontrola a zlepšování kvality poskytovaných služeb supportu
- Realizace průzkumu typu "Desk Research" ve svěřených oblastech
- Management servisních partnerství
- Úzká spolupráce s technologickými partnery a marketingovou komunikací s cílem vytváření
- Plnění pokynů příslušného nadřízeného souvisejících s charakterem práce Personality assumptions and skills- Zkušenost na podobné pozici v oblasti IT služeb/delivery minimálně 3 roky
- Znalost AJ na profesionální úrovni (alespoň úroveň B2)
- Znalost principů řízení IT podpory
- Znalost metodiky ITIL (certifikace výhodou)BenefitsPoskytujeme širokou škálu výhod s možností přizpůsobení dle vlastních potřeb. Práce s námi vám dává příležitost využívat výhod, jako jsou:
- práce pro stabilní, středně velkou a zavedenou slovenskou společnost s rodinnou atmosférou
- kariérní růst
- služební automobily pro obchodní účely
- finanční podpora v životních situacích
- poukazy na dovolenou
- Multisportovní karta
- plně placená anonymní terapeutická sezení
- možnost placeného dobrovolnictví ve vámi vybrané organizaci
- rozpočet na HW a SW a mnoho dalšího..Information about the companySpolečnost Soitron je středoevropským integrátorem, který působí na IT trhu více než 30 let. Svým klientům nabízí produkty a služby v oblasti robotizace a automatizace procesů, internetu věcí (IoT), IT infrastruktury, komunikačních a cloudových řešení, IT bezpečnosti, služeb, outsourcingu, IT poradenství a aplikací. Soitron Česká republika je členem skupiny Soitron Group, ve které pracuje přes 800 mezinárodních odborníků a sdružuje profesionální týmy na Slovensku, v České republice, Rumunsku, Turecku, Bulharsku, Polsku a Velké Británii. Nabízí jedinečné zkušenosti v oblasti IT a možnost profesionálního růstu v mezinárodním prostředí.
Type of employment:
Full Time, Self employment
Workplace:
Praha
Start of contract:
ASAP