Accent Jobs is een uitzend selectiebedrijf dat de flexibiliteit van een uitzendbureau combineert met de kwaliteit van een selectiebedrijf. Er worden enkel jobs aangeboden die uitzicht bieden op een vast contract. Dit wordt mogelijk gemaakt door de 700 gepassioneerde medewerkers die elke dag meer dan 12.000 mensen aan een job helpen. Met 230 kantoren heeft Accent Jobs het grootste kantorennetwerk van België.
Functiebeschrijving
Voor de functie van administratief bediende te Brecht kom je terecht in het middelpunt van de organisatie. Je werkt in een team van 4 mensen. Het team zorgt voor de volledige administratieve afwikkeling van de verkochte wagens van alle vestigingen vande groep, vanaf de bestelling door de klant tot het fysiek afleveren van de wagen. Taken: Je bestelt voertuigen Je regelt transporten Je volgt dossiers op van A tot Z Je werkt samen met alle afdelingen van de organisatie; verkoop, boekhouding, naverkoop, werkplaats, ... Je plant de leveringen in en maakt afspraken met de klanten Je controleert de premies
Functie-eisen
Voor de functie van administratief bediende te Brecht zoeken we iemand met deze competenties;
- Je bent communicatief
- Je bent pro-actief en oplossingsgericht
- Je bent klantgericht
- Je bent resultaatgericht
Arbeidsvoorwaarden
Een gevarieerde job in een aangenaam en dynamisch team Een persoonlijk opleidingstraject met voldoende evaluatiemomenten Begeleiding en ondersteuning door de afdelingsverantwoordelijke Blijvende coaching en bijscholing zowel intern als extern Weekrooster van 40u met 12 betaalde ADV – dagen