Asistentka týmu [Czech Republic]


 

Pro našeho významného klienta, finanční poradenskou firmu, hledáme uchazečky na pozici osobní asistentky na plný úvazek pro majitele společnosti a jeho tým! Pokud máte zkušenosti s týmovou asistencí, máte zájem o administrativní práci, neváhejte nás kontaktovat.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

  • Zajišťování administrativního chodu kanceláře
  • Kontakt se správou budovy
  • Organizace týmových akcí (např. offsite)
  • Příprava dokladů pro účetní, organizace kalendáře

Požadujeme:

  • Vynikající komunikační schopnosti v češtině a angličtině
  • Zkušenosti s týmovou asistencí
  • Organizační a administrativní dovednosti
  • Samostatnost a flexibilitu
  • Schopnost plánování a priorizace úkolů

Nabízíme:

  • Zajímavou práci v příjemném kolektivu v prostředí mezinárodní společnosti
  • Plný úvazek na 40 hodin týdně s pracovní dobou od 9:00 do 17:00
  • Mzdu ve výši 40 tisíc Kč měsíčně
  • Nástup co nejdříve, ideálně 19.6.2023
  • Místo výkonu práce: Praha 4


Pokud se cítíte být pro tuto pozici vhodná, pošlete nám své CV, případně motivační dopis. Těšíme se na vaši odpověď!

Jana Hornová
Telefon: +420 234 715 000


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال