Pro našeho významného klienta, finanční poradenskou firmu, hledáme uchazečky na pozici osobní asistentky na plný úvazek pro majitele společnosti a jeho tým! Pokud máte zkušenosti s týmovou asistencí, máte zájem o administrativní práci, neváhejte nás kontaktovat.
Hlavní oblasti zodpovědnosti:
- Zajišťování administrativního chodu kanceláře
- Kontakt se správou budovy
- Organizace týmových akcí (např. offsite)
- Příprava dokladů pro účetní, organizace kalendáře
Požadujeme:
- Vynikající komunikační schopnosti v češtině a angličtině
- Zkušenosti s týmovou asistencí
- Organizační a administrativní dovednosti
- Samostatnost a flexibilitu
- Schopnost plánování a priorizace úkolů
Nabízíme:
- Zajímavou práci v příjemném kolektivu v prostředí mezinárodní společnosti
- Plný úvazek na 40 hodin týdně s pracovní dobou od 9:00 do 17:00
- Mzdu ve výši 40 tisíc Kč měsíčně
- Nástup co nejdříve, ideálně 19.6.2023
- Místo výkonu práce: Praha 4
Pokud se cítíte být pro tuto pozici vhodná, pošlete nám své CV, případně motivační dopis. Těšíme se na vaši odpověď!
Jana Hornová
Telefon: +420 234 715 000